تفویض اختیار در مدیریت

تفویض اختیار به کارکنان ، مهارتی مدیریتی است که تاکنون کمتر از سایر مهارتهای مدیران مورد توجه قرار گرفته است. علت شکست بیشتر مدیران ایرانی این است که نتوانسته اند به خوبی از مهارت تفویض اختیار استفاده کنند و همیشه درگیر و شلوغ بوده اند.
مدیران اگر وقت کافی داشته باشند می توانند وظایف مدیریتی را به خوبی انجام دهند. یعنی تا زمانی که تا حد امکان وظایف و مسئولیت ها را واگذار نکنید وقت اضافی برای مدیریت را نخواهید داشت.

مهارت تفویض اختیار در مدیریت ، بیشتر از مهارت دیگری می تواند بیشترین تاثیر و تفاوت را در ثمر بخش بودن کار شما داشته باشد. در ایران مدیران کمی دیده ام که به تفویض اختیار به کارکنان توجه نشان دهند، به همین دلیل اغلب درگیر جزییات می شوند و وقت و زمان خود را صرف کارهایی می کنند که افراد زیر مجموعه آنها می توانند به خوبی آن کارها را انجام دهند.

با تفویض اختیار به کارکنان قادر خواهید بود دامنه کاری خود را از کارهایی که میتوانید انجام دهید به کارهایی که می توانید مدیریت و کنترل کنید گسترش دهید.
با تفویض اختیار به کارکنان ، نتایجی که به دست می آورید بیشتر از هر عامل دیگری تعیین کننده درآمد، موقعیت شغلی و رضایت مندی فردی شما از شغلتان است.

ادامه مطلب

وقت و زمان یک مدیر فقط باید صرف کارهایی شود که فقط و فقط توسط خودش قابل انجام است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فازموزیک بهترین در دانلود موزیک خواننده های ایرانی درباره ی زندگی! آتلیه عروس و کودک اترک بيمه هیات ووشو ورامین Travis همه چی بازار آرایش لب آشپزباشی